Växjö!!

Har kommit hem nu efter en hel dag i Växjö med Hannaa!
Har varit jätte roligt.
Köpte en del kläder, te, cd-skivs förvaring som jag ska ha i bilen (som man sätter på solskyddet) och lite annat smått och gott.

Käkade lunch på nån resturang, jag tog kinamat och Hannaa tog lövbiff, å det var ingen liten lövbiff hon fick, jumbo size!! =)
Vid salladsbordet hade dom en bytta med glass!!!!  Har aldrig sett det förut att dom har glass så..usch, smält och äcklig.

Efter det tog vi en runda till på stan, undrar hur många steg vi gick i dag!! fram och tillbaka, fram och tillbaka!! man får ju inte missa nån affär ju!! =)
Det var typ samma affärer som vi har fast med olika utbud! Hittade en jätte fin röd kappa på H&M men den var lite tajt runt tuttarna (såklart) och dom hade ingen större storlek. skulle haft mindre tuttar alltså. =/  hittade ju lite annat istället =)

Köpte lite till Coffe också! två par tröjor och ett par kalsonger! =)


När vi kom hem från Växjö åkte vi hem till Hannaa, slog in tröjorna och kalsongerna till Coffe, tog lite kort, pratade och skrattade - tills vi upptäckte att någon försökt göra inbrott i Hannaas lägenhet.
Jag upptäckte att handtaget satt lite löst när jag skulle ut i bilen och hämta lite grejer. Jag frågade Hannaa om det alltid  hade suttit så löst för jag har inte tänkt på det innan men det har det inte gjort, så när hon kom fram till dörren och skulle kolla så såg hon att någon hade försökt att bryta upp dörren för det var märken vid låset. Riktigt obehagligt men dom har ju inte lyckats att ta sig in som tur var.   usch usch å usch vad läskigt....


Om man bortser från inbrottsförsöket så har det varit en underbar dag!! Tack Hannaa för idag!! Kram på dig! =D

Nu ska jag ktypa ner brevid min älskling och vovven!! =)
God natt.

        



Väntar på tåget hem!!  Kram på dig gumman!! =D
                            



/Lindha


Kommentarer
Postat av: Hannaa

tack själv =) var himla trevligt (tills inbrottet) puss o kram detta gör vi om nångång!

2009-08-18 @ 23:32:30
URL: http://rockhannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0