Vad händer idag??

Var på stan med Annie igår. Tog en snabb fika sen skulle hon iväg och massera sig men vi skulle ses efter det sen igen.
Så medans hon var i väg så åkte jag till ikea! skulle köpa en kruka åt annie. Jag köpte ett nytt ljusfat och ljus till mig och när jag skulle gå och betala så såg jag ett litet bord som mamma hade sagt att hon ville ha i tatueringsrummet så jag köpte det till henne!
Hade lite tid över innan Annie och jag skulle mötas igen så jag körde till mammas jobb så hon kunde få bordet direkt! Hon blev glad! =)
Sen åkte jag inte till stan igen och gick en runda med Annie, hon köpte en ny tröja och jag köpte ett nytt skärp.

På kvällen sen kom Coffe P. , Klintan och Bella och spelade lite rockband. Det var kul!


Idag får vi se vad som händer.
Ska kanske spela mini golf med annie eller fortsätta med billjudet...
sen i eftermiddag är det blackrace!! vill titta på det med..mycket som är på G!!! =)
Som sagt, får se vad dagen bjuder på!!


/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0