Nytvättad pärla!

Varit hos mamma och Bill idag. Skulle byta ut cd-spelaren men det gick inte så det fick vara.
Satt på överdragsklädsel, blev snyggt.
Tvättade av bilen med, har bara haft den i 4 dagar och den var redan skitig, men nu blänker den så fint så!

Har skaffat en ny tatuering med! Mamma byggde på i svanken, det blev jätte snyggt.
Gjorde inte så ont som de andra gångerna jag gaddat mig där...var ganska skönt! =)
Nu får det dröja ett tag till innan jag ska tatuera  mig igen, och då blir det nog en krambjörn på vaden brevid min tiger och my little pony!!

I morgon ska jag åka till växjö med Hannaa och shoppa loss! härligt...hoppas på bra väder!

     

                                                                 /Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0