Ny bil! Äntligen.....=)

Nu har jag köpt mig en ny fin bil!
Hyundai Elantra -01 fast den är som en -03. Den har varit i bruk sen -03!!! så jag säger -03 =)
Jätte härlig är den att köra! och lite olika finesser!
Hade en skruttig toyota starlet -86 så det var ett rejält upp byte! =D
FAST jag ka absolut inte klaga på min älskade lilla röda starlet för den har tagit mig dit jag behöver komma i ur och skur. Gått igenom 2 besiktningar med blankt papper!! Fast den var ju ingen skönhet precis. Men det äör min nya fina vita pärla. så stolt över min bil. =) super nöjd...än så länge!!
För se om jag får med mig coffe ut på en runda sen när han kommer hem från jobbet ca halv åtta!!! han måste ju bara åka i mitt nya vrål åk, haha!!
Zombie gillade bilen också. ny kan han sticka ut huvudet genom bakrutan om han vill, fast nu när han kan det så la han sig till ro istället...jaja!!


/Lindha

Kommentarer
Postat av: Hannaa

åh du hittade en ny bil =)

vad roligt. vi får ut o ta en runda nån gång då!

puss kram

2009-08-13 @ 19:24:15
URL: http://rockparet.blogg.se/
Postat av: Bill

Hej Linda.. nu har jag kollat din blogg.... kul att du gillar bilen... men,men.. fick se, hemskt vad det går fort med mc:n .

2009-08-13 @ 19:52:40
Postat av: Nina Johansson

Jag vill se den, så nu kan du ta dig hela vägen till oss ! OCH JAG SKA FÅ PROVÅKA!

2009-08-14 @ 18:16:38
Postat av: Nine Johansson

Förresten, är det inte MIN tjusiga pärla i bakgrunden? JOVISST ÄR DET DE! :D

2009-08-27 @ 14:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0