igår...

Igår körde jag en runda till Annie! det var trevligt! tog en fika och åkte till ÖoB.
Annie provkörde min bil! gick ju bra..=)
När vi körde till öb körde vi förbi en åker och på åkern stod det nått blått...jag sa till annie - det är ju en bajamaja mitt ute på åkern. men hon trodde inte det...
jo men det är en bajamaja...eller?!?! så jag stannade och kollade...och det var en bajamaja!!! HAha..det tyckte jag var roligt. har aldrig sett en bajamaja mitt ute på en åker innan!! =) men vad ska man göra om man ska hämta hö hela dan å blir nödig?!?!?!?!


Började jobba igår igen!
varit ledig i 9 darag! har varit jätte skönt! jobbar i natt också sen är jag ledig fredag, lördag och söndag!
träffa annie i morgon igen! får se vad vi hittar på...............





/Lindha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0