Ensam

Sitter hemma och myser med zombie, coffe är i väg på partaj i Lindsal. Vet inte om man åker på att få hämta honom sen i kväll/natt.

Har varit ute med pärlan idag med!
Åkte en runda till mormor och morfar och fikade och hade det trevligt.
Efter det åkte jag hem till pappa en stund, jag var ju tvungen att visa upp min pärla för honom.
Han tyckte den var fiin!  =)
Köpt överdragsklädsel idag med. Svart och blått med flammor på, det blir säkert fint när det är på plats!!!

Tänkte jag skulle spela lite rockband nu så jag har något att göra.
Tyvärr får jag ju göra det själv, kan ju tyvärr inte lära zombie det...eller??
 


                                                                                        /Lindha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0